اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
انواع کولر گازی + راهنمای انتخاب و نکات مهم خرید (رایگان)
مسیر آموزشی

انواع کولر گازی + راهنمای انتخاب و نکات مهم خرید (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سیاوش داوند0
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم تهویه کولر گازی، به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم‌های تهویه در کل دنیا محسوب می‌شود و در فضاهای مختلف ساختمان می‌تواند نصب شود. انرژی مصفی این دستگاه، برق شهری است و از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل می‌شود که توسط لوله‌کشی مسی با هم در ارتباط هستند. یونیت خارجی آن در فضای بیرون و در ارتباط با هوای بیرون نصب می‌شود و یونیت داخلی آن در فضایی که قرار است تهویه شود، قابل نصب است. سیال داخل این سیستم یک نوع گاز با ساختار شیمیایی خاص است که این گاز، وظیفه گرفتن گرمای محیط داخل را با توجه به کارکرد خاص سیستم دارد.
دوره انواع کولر گازی + راهنمای انتخاب و نکات مهم خرید (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیاوش داوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره انواع کولر گازی + راهنمای انتخاب و نکات مهم خرید (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی