اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمار حیاتی پیشرفته + حل تمرین با SAS
مسیر آموزشی

آموزش آمار حیاتی پیشرفته + حل تمرین با SAS

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس رافت0
  • زمان:4 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای افرادی که می‌خواهند در آینده در مراکز علمی پژوهشی مرتبط با ژنتیک، بیوانفورماتیک، نوتریژنومیک، ژنومیک و علوم بین رشته‌ای کشاورزی و علوم زیستی فعالیت کنند، داشتن اطلاعات درباره مفاهیم اساسی طرح آزمایشات ضروری است. علاوه بر محققین رشته علوم دامی، در تعدادی از رشته‌ها از قبیل پزشکی، داروسازی، دامپزشکی، زیست شناسی و ... نیز از حیوانات به عنوان مدل برای آزمایش استفاده می ‌نند که ضروری است طرح آزمایشی معتبر برای آنان انتحاب شود. دانشجویانی که نیاز به انجام تحقیق دارند با یادگیری طرح‌ آزمایشات و تجزیه‌و‌تحلیل آماری می‌توانند طرح مناسب را پیدا کرده و با استفاده از حداقل تعداد حیوان نتایج قابل قبولی به دست آورند و همچنین، در هنگام مطالعه و بررسی مقالات علمی، از اصطلاحات مربوط به بخش تجزیه‌وتحلیل آماری در جهت تفهیم کامل مطلب بهره ببرند. دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد، با تکمیل دانش خویش در زمینه طرحهای آزمایشی، می‌توانند بخش نهایی رساله و پایان نامه یعنی تجزیه‌و تحلیل داده‌ها را به طور مستقل انجام داده و نتایج را به صورت مستدل از لحاظ پارامترهای آماری ارائه کنند.
دوره آموزش آمار حیاتی پیشرفته + حل تمرین با SAS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس رافت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار حیاتی پیشرفته + حل تمرین با SAS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی