اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش حل انتگرال جز به جزء + مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش حل انتگرال جز به جزء + مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انتگرال‌گیری جزء به جزء، یکی از روش‌های مفید برای محاسبه انتگرال‌ها است که به ویژه در مواردی که تابع به شکل حاصل‌ضرب دو تابع دیگر ارائه می‌شود، کاربرد دارد. در این روش، ابتدا تابع را به دو بخش تقسیم می‌کنیم. معمولا یکی از این بخش‌ها به گونه‌ای انتخاب می‌شود که مشتق آن ساده‌تر باشد و بخش دیگر به راحتی قابل انتگرال‌گیری باشد. سپس با محاسبه مشتق بخش اول و انتگرال بخش دوم، به یک فرایند جدید می‌رسیم که می‌توانیم آن را حل کنیم. هدف این است که انتگرال اصلی را به یک انتگرال ساده‌تر تبدیل کنیم. این روش به ما امکان می‌دهد تا انتگرال‌های پیچیده را به صورت مرحله‌ای حل کنیم. روش جزء به جزء در بسیاری از مسائل ریاضی و کاربردی، موثر است. با تمرین، می‌توان مهارت بیشتری در استفاده از این روش پیدا کرد.
دوره آموزش روش حل انتگرال جز به جزء + مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش حل انتگرال جز به جزء + مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی