اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویژوال پارادایم برای مدل سازی فرایندهای کسب و کار Visual‎ Paradigm‎ – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش ویژوال پارادایم برای مدل سازی فرایندهای کسب و کار Visual‎ Paradigm‎ – تکمیلی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهنوش کلانتری4.5
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل‌سازی فرایند کسب‌وکار یکی از جنبه‌های حیاتی در مدیریت و بهبود عملیات تجاری کسب‌و‌کارها است. Visual Paradigm ابزار قدرتمندی است که طراحی، تجزیه‌و‌تحلیل و مستندسازی فرایندهای کسب‌و‌کار را ساده‌تر و نظام‌مندتر می‌کند. با Visual Paradigm، کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی گردش کار فعلی خود را مدل‌سازی کنند و پس از تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های فرایندی زمینه‌های بهبود را شناسایی کنند. Visual Paradigm نرم‌افزار مدل‌سازی و تجسمی است که به مدل‌سازهای کسب‌و‌کار امکان می‌دهد فرایندها، سیستم‌ها و مدل‌های مختلف را به صورت گرافیکی مدل‌سازی کنند. این نرم‌افزار رابط کاربری گرافیکی و ساده‌ای دارد بنابراین افراد با دانش اندک مدل‌سازی نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. همان طور که پیش‌تر گفته شد، مدل‌سازی فرایند کسب‌وکار با Visual Paradigm، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا درک روشنی از عملیات خود به دست آورند و زمینه‌های بهبود را شناسایی کنند. با تعریف فعالیت‌ها، تصمیم‌ها و وابستگی‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند چگونگی تاثیر اجزای مختلف بر یکدیگر را متوجه شوند و بررسی کنند. Visual Paradigm همچنین از ایجاد جداول تصمیم‌گیری و قوانین تجاری پشتیبانی می‌کند و امکان شبیه‌سازی سناریو و ارزیابی نتایج بالقوه را فراهم می‌کند. در این فرادرس ابتدا مروری اجمالی بر مفاهیم فرایند و چرخه عمر مدیریت فرایندهای کسب‌و‌کار می‌کنیم. روش‌های شناسایی و کشف فرایند مورد بررسی و نحوه تعیین سطوح بلوغ سازمان مورد بحث قرار می‌گیرد. سپس به معرفی انواع ابزار مدیریت فرایندهای کسب‌و‌کار و معرفی تخصصی‌تر ابزار ویژوال پارادایم و کاربرد آن می‌پردازیم. همچنین قوانین BPMN.2 و نحوه استفاده آن در ابزار، همراه نمودارهای تکمیلی و تحلیلی به طور کامل آموزش داده شده است.
دوره آموزش ویژوال پارادایم برای مدل سازی فرایندهای کسب و کار Visual‎ Paradigm‎ – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهنوش کلانتری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویژوال پارادایم برای مدل سازی فرایندهای کسب و کار Visual‎ Paradigm‎ – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی