اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اوریگامی و کاردستی با تا کردن کاغذ – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش اوریگامی و کاردستی با تا کردن کاغذ – تکمیلی

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا کرد0
  • زمان:3 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش اوریگامی باعث رشد خلاقیت در کودکان می‌شود و به تقویت توانایی حرکت دست و دست‌ورزی آن‌ها کمک می‌کند. همچنین در اوریگامی، کودک با اشکال هندسی، فضای دوبعدی و سه‌بعدی آشنایی پیدا می‌کند. از مزایای دیگر اوریگامی می‌توانیم به افزایش تمرکز اشاره کنیم. از آنجایی که در ساخت اشکال اوریگامی، هر دو دست شروع به فعالیت می‌کند، هر دو نیم‌کره چپ و راست درگیر می‌شود. بنابراین مغز نمی‌تواند به کار دیگری جز عملکرد دست‌ها فکر کند و درگیری هر دو نیم‌کره، باعث آرامش و دوری از افکار منفی می‌شود. این هنر برای همه رده‌های سنی، از کودکان تا بزرگسالان مناسب است.
دوره آموزش اوریگامی و کاردستی با تا کردن کاغذ – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا کرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اوریگامی و کاردستی با تا کردن کاغذ – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی