اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان سالیدیتی Solidity برای توسعه قراردادهای هوشمند در بلاکچین اتریوم  – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش زبان سالیدیتی Solidity برای توسعه قراردادهای هوشمند در بلاکچین اتریوم – تکمیلی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهادر قدم خیر0
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از پرطرفدارترین مباحث دنیای تکنولوژی معاصر، مبحث برنامه‌نویسی در حوزه بلاکچین است. با توجه به آینده رو به رشد این صنعت در کل دنیا، و همین‌طور کمبود نیروی متخصص در این حوزه بر اساس آمارهای جهانی، حضور در این حوزه، می‌تواند نویدبخش آینده شغلی بسیار خوبی باشد. با فراگیری برنامه‌نویسی سالیدیتی دریچه‌های شغلی و درآمدی بسیار گسترده‌ای به روی برنامه‌نویسان و متخصصان این حوزه باز می‌شود؛ قراردادهای هوشمند می‌توانند بدون نیاز به واسطه، عملیات مالی را به صورت کاملا خودکار و ایمن بین طرفین یک قرارداد، به اجرا درآورند. از قراردادهای هوشمند می‌توان در زمینه‌های مختلفی چون انتخابات، بیمه‌ها، املاک، خدمات درمانی و بهداشتی استفاده کرد. در ضمن، در نظر داشته باشید که با استفاده از زبان سالیدیتی می‌توان در بستر بلاکچین‌های منطبق بر اتریوم، انواع قراردادهای هوشمند را نوشت و توسط این قراردادها انواع توکن‌ها، NFTها و Dappها را پیاده‌سازی کرد.
دوره آموزش زبان سالیدیتی Solidity برای توسعه قراردادهای هوشمند در بلاکچین اتریوم – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهادر قدم خیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان سالیدیتی Solidity برای توسعه قراردادهای هوشمند در بلاکچین اتریوم – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی