اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
هواشناسی
مسیر آموزشی

هواشناسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:حسین شجاعی4.5
  • زمان:35 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف اصلی درس هواشناسی عمومی ارائۀ مفاهیم هواشناسی با هر دو رویکرد تئوری و عملی است. این درس اطلاعات به روز مفاهیم مانند گرمایش جهانی، فرسایش اوزون و ال‌نینو را نیز شامل می‌شود و بر روی یادگیری و کاربرد اصول هواشناسی تاکید ویژه دارد به گونه‌ای که دانشجو را به مشاهده مستمر آب و هوا و پیگیری نقشه‌های هواشناسی ترغیب کرده و به او اجازه می‌دهد بلافاصله معلومات خود را روی دنیای پیرامونش به کار برد و سعی در پیش بینی آب و هوا داشته باشد. معمولا در پایان هر جلسه، نقشه های روز هواشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره هواشناسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هواشناسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تدریس جذاب و قشنگ دکتر شعاعی عزیز. استاد انتقال مفاهیم و انگیزه. ایکاش خداوند متعال یاری کنه و دوباره بعنوان شاگرد با این انسان اخلاق کار کنم. واقعا قشنگ تدریس کرده دررس رو. افتخار میکنیم یک زمانی شاگردت بودیم و تشکر از سایت مکتبخانه بخاطر انتخاب بهترینها

کاربر مکتب‌خونه

خیلی ممنون به خاطر این دوره فقط فیلم برداریش واقعا چشم رو خسته میکنه دوربین برای فیلم برداری از تخته وایتبرد باید ثابت باشه و حرکت دوربین به حداقل برسه با هر تکون کوچیک دوربین و زوم کردن فوکوس تغییر میکنه و باعث تار شدن دایم صفحه میشه ( تو هر دقیقه چند بار) واقعاااا نیازی نیست استاد همیشه توی کادر باشه و خیلی جاها صداش کافیه

آرش

واقعا ازتون تشکر میکنم که این کلاس رو ارائه دادید، بسیار دوره ی خوبی هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی