اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش امکانات پیشرفته چت جی پی تی – تولید محتوای ویدئویی، گرافیکی و صوتی با GPT
مسیر آموزشی

آموزش امکانات پیشرفته چت جی پی تی – تولید محتوای ویدئویی، گرافیکی و صوتی با GPT

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از امکانات پیشرفته GPT (Generative Pre-trained Transformer) برای تولید محتوای ویدئویی، گرافیکی و صوتی یکی از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین کاربردهای هوش مصنوعی در عرصه‌های خلاقانه و هنری است. GPT با تحلیل و پردازش داده‌های متنی می‌تواند سناریوها، دیالوگ‌ها و توضیحات متنی دقیق و جذاب تولید کند. این ویژگی‌ها، GPT را به ابزاری قدرتمند برای تولید محتوای ویدئویی تبدیل کرده است. به عنوان مثال، می‌توان از GPT برای نوشتن فیلمنامه‌های کوتاه یا بلند، ایجاد دیالوگ‌های طبیعی و پویا برای شخصیت‌های مختلف و حتی پیشنهاد ایده‌های خلاقانه برای داستان‌های ویدئویی استفاده کرد. این امر به فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا فرآیند خلاقیت و تولید را سرعت ببخشند و کیفیت محتوای خود را افزایش دهند. علاوه بر این، GPT می‌تواند به تولید محتوای گرافیکی نیز کمک کند.
دوره آموزش امکانات پیشرفته چت جی پی تی – تولید محتوای ویدئویی، گرافیکی و صوتی با GPT دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امکانات پیشرفته چت جی پی تی – تولید محتوای ویدئویی، گرافیکی و صوتی با GPT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی