اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی مدارهای مجتمع پرتراکم پیشرفته VLSI وی ال اس آی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مدارهای مجتمع پرتراکم پیشرفته VLSI وی ال اس آی

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش فیروزان0
  • زمان:3 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ابتدا به سیر تاریخی فناوری ساخت مدارهای مجتمع پرتراکم پیشرفته پرداخته می شود، سپس به پروسه ساخت ادوات نیمه هادی و انواع فناوری های ساخت مدارات مجتمع پرتراکم از قبیل: CMOS، ترانزیستورهای سه حالته، گیت های انتقال، مدارات شبه NMOS، منطق پویا و همچنین قواعد طراحی چینش، نمودار میله ای و… اشاره می شود. در ادامه، تحلیل و بهینه سازی تاخیر و توان مصرفی مورد بررسی قرار می گیرند. در انتها نیز مباحث اتصالات، زیرسیستم های VLSI و اجزای آرایه ای سیستم مجتمع، سبک ها و ابزارهای طراحی خودکار بحث می شوند. در حین آموزش در جاهایی که مورد نیاز است از مثال ها برای آشنایی و فهم بهتر مباحث استفاده می کنیم.
دوره آموزش طراحی مدارهای مجتمع پرتراکم پیشرفته VLSI وی ال اس آی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش فیروزان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مدارهای مجتمع پرتراکم پیشرفته VLSI وی ال اس آی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی