اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترمودینامیک پیشرفته مواد – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک پیشرفته مواد – جامع و کاربردی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ترمودینامیک مواد به بررسی امکان یا عدم امکان انجام واکنش‌های شیمیایی، تغییرات شیمیایی و فیزیکی و همچنین تغییر حالت در مواد مختلف می‌پردازد. با استناد به کاربرد ترمودینامیک در پیشبینی رفتار ماده، از این زمینه علمی در بخش‌های مختلف علم و مهندسی مواد استفاده می‌شود. روش آموزشی که در این فرادرس استفاده شده، مبتنی بر دسته‌بندی و فهم موضوعی ترمودینامیک است. با توجه به گستردگی حیطه علمی ترمودینامیک، معمولا دانشجویان از عدم درک مطالب و پیچیدگی آن شکایت دارند که در این آموزش تلاش شده است تا این مباحث در قالبی ساده‌تر با فهم موضوعی بالاتر ارائه شود.
دوره آموزش ترمودینامیک پیشرفته مواد – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد صادق شاکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک پیشرفته مواد – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی