اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه تشبیه را پیدا کنیم؟ + مثال های کاربردی (ایگان)
مسیر آموزشی

چگونه تشبیه را پیدا کنیم؟ + مثال های کاربردی (ایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از میان ارکان تشبیه، مشبه و مشبه‌به همیشه در جملات حضور دارند؛ اما وجه شبه یا ادات تشبیه می‌تواند بنا به نوع جمله، از جملات حذف شوند. هنگامی که کلمه‌ای را به کلمه دیگر تشبیه کنیم به آن مشبه گویند. مشبه‌به، کلمه تشبیه‌شده و همانندسازی‌شده با مشبه است. به مشبه و مشبه‌به طرفین تشبیه می‌گویند که به عنوان ارکان اصلی و ثابت تشبیه در جملات بیان می‌شوند. ویژگی یا صفت مشترک که معمولا بین مشبه و مشبه‌به وجود دارد را وجه شبه یا وجه تشبیه می‌گویند. برای این که در جملات پیوند شباهت ایجاد شود از کلمات مانند، همچون، همانند، شبیه، مثل و ... استفاده می‌شود که به این کلمات ادات تشبیه گویند. ممکن است ادات تشبیه از جمله‌ای حذف شده باشد یا این که اشاره‌ای به وجه شبه نشده باشد.
دوره چگونه تشبیه را پیدا کنیم؟ + مثال های کاربردی (ایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه تشبیه را پیدا کنیم؟ + مثال های کاربردی (ایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی