اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تگ های HTML – تگ های اصلی و پایه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تگ های HTML – تگ های اصلی و پایه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

HTML یا HyperText Markup Language زبان نشانه‌گذاری استاندارد برای ایجاد و طراحی صفحات وب است. HTML زبان پایه است و به ساختاردهی محتوا در وب کمک می‌کند. این زبان مشخص می‌کند که هر قسمت از یک صفحه وب چگونه باید نمایش داده شود. آشنایی با تگ‌های زبان HTML باعث می‌شود تا بتوانیم مهارت‌های خود را در زمینه طراحی سایت و زیرشاخه‌های مربوطه آن ارتقا دهیم و حتی به عنوان یک کاربر اینترنت نیز بتوانیم به درک بیشتری از این فضا برسیم. از آنجایی که تگ‌های HTML چگونگی نمایش متن، تصاویر، لینک‌ها و سایر عناصر در یک صفحه وب را تعیین می‌کنند، یادگیری این تگ‌ها برای هر کسی که می‌خواهد صفحات وب ایجاد کند، ضروری است. در این آموزش، ابتدا با ماهیت تگ در زبان HTML و در ادامه با تگ‌های اصلی و پایه زبان HTML آشنا می‌شویم. در هر مرحله از آموزش نیز تغییرات خروجی که حاصل از تغییرات کد هستند مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت به سایر تگ‌ها می‌پردازیم.
دوره آموزش تگ های HTML – تگ های اصلی و پایه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپاس ستایش پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تگ های HTML – تگ های اصلی و پایه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی