اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پدر علم مدیریت کیست؟ + اصول مدیریت علمی با تیلور (رایگان)
مسیر آموزشی

پدر علم مدیریت کیست؟ + اصول مدیریت علمی با تیلور (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:خلیل صفری0
  • زمان:36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پدر علم مدیریت علمی، به فردریک وینسلو تیلور اشاره دارد. تیلور یک مهندس مکانیک آمریکایی بود که به عنوان بنیان‌گذار مدیریت علمی و روانشناسی صنعتی و سازمانی شناخته می‌شود. او بیش از ۱۰۰ سال پیش اصول مدیریت علمی را منتشر کرد. تیلور باور داشت که با اجرای اصول مدیریت علمی، می‌توان بازدهی کارگران را افزایش داد و تولید را بالا برد و بر این باور بود که کارگران باید به صورت مکانیکی و بر اساس استانداردهای زمانی کار کنند. این نگرش به مرور زمان منجر به رشد روش‌های مدیریتی شد. اما باید توجه داشت که این روش مدیریتی نیز معایب خود را دارد. کسب دانش و آگاهی در مورد پدر علم مدیریت علمی و اصول فردریک تیلور می‌تواند برای کسانی که در حوزه مدیریت و سازمان‌دهی فعالیت می‌کنند، بسیار مفید باشد. این موضوع کمک می‌کند تا مدیران درک بهتری از تاریخچه و اصول پایه‌ای مدیریت کسب کنند و بتوانند روش‌های مدیریتی خود را بهبود ببخشند.
دوره پدر علم مدیریت کیست؟ + اصول مدیریت علمی با تیلور (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خلیل صفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پدر علم مدیریت کیست؟ + اصول مدیریت علمی با تیلور (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی