اطلاعات دوره
منطق ریاضی
مسیر آموزشی

منطق ریاضی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات


دوره منطق ریاضی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره منطق ریاضی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

طبق تجربه من اکثر استادا واقعا حوصله ندارن که درس رو با جزئیات توضیح بدن و هر جلسه ای که سر کلاس حاضر میشن خواستشون اینه که درس تا یه جایی پیش بره و چیز دیگه ای مهم نیست ... اما آقای علیزاده فوق العاده فلسفی و با جزئیات زیاد از جنبه های مختلف همه چیز رو توضیح میدن به طوریکه تمام نیازهای آموزشی شما برطرف میشه و همینطور از محتوای تدریس ایشون هم لذت میبرید .

کاربر مکتب‌خونه

درود بر شرفت درود بر عظمتت درود بر بزرگیت خدا عزتت بده استاد

الله کرم

با سلام و خسته نباشید . جناب استاد دکتر علیزاده سخترین درس را به ساده ترین شکل ممکن ارائه نموده اند . از راه دور دست ایشان می بوسم. ممنون از زحمات.من مهندس کامپیوتر هستم بعد از گوش دادن این درس تازه متوجه شدم مفهوم کامپیوتر چیست. عاشق سواد و نحوه تدریس ایشان شدم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی