اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
عامل ذی حساب کیست و چه وظایفی دارد؟ (رایگان)
مسیر آموزشی

عامل ذی حساب کیست و چه وظایفی دارد؟ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ناصر انجامی0
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

عامل ذی‌حساب، به شخصی اطلاق می‌شود که درسازمان‌ها مسئول پرداخت هزینه‌ها، ارائه گزارش‌ها و همچنین کنترل بودجه است. آشنایی با شغل ذی‌حساب برای افرادی که دوست دارند در آینده در این شغل مشغول به کار شوند، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا به آن‌ها دید درستی خواهد داد. آشنایی با شرح وظایف عامل ذی‌حساب برای افراد و سازمان‌های مختلف از جهات مختلف دارای اهمیت است. در این آموزش، به معرفی شغل عامل ذی‌حساب می‌پردازیم و با وظایف این شغل آشنا می‌شویم و در نهایت، در مورد اهمیت این موقعیت شغلی در یک سازمان بحث می‌کنیم.
دوره عامل ذی حساب کیست و چه وظایفی دارد؟ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ناصر انجامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره عامل ذی حساب کیست و چه وظایفی دارد؟ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی