اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه شطرنج را بچینیم؟ + توضیح حرکت مهره ها – به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

چگونه شطرنج را بچینیم؟ + توضیح حرکت مهره ها – به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شطرنج یک بازی تاریخی و استراتژیک است که ریشه در هند دارد و سپس به ایران، عربستان و اروپا گسترش یافته است. این بازی، شامل مهره‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها حرکات منحصربه‌فردی دارند. در این آموزش، ابتدا با مهره‌های شطرنج و حرکات خاص هر کدام آشنا می‌شویم. یاد می‌گیریم که چگونه هر مهره می‌تواند بر روی صفحه حرکت کند و چه استراتژی‌هایی می‌توان با استفاده از حرکات آن‌ها پیاده‌سازی کرد. سپس، به چیدن صحیح مهره‌ها روی صفحه شطرنج می‌پردازیم. این مرحله بسیار مهم است، زیرا قرار دادن مهره‌ها به صورت صحیح در ابتدای بازی، می‌تواند تعیین‌کننده موفقیت یا شکست در بازی باشد. مهره‌های هر رنگ باید به دقت در ردیف‌های مربوط به خود قرار گیرند، و مهره‌های مهم‌تر مانند شاه و وزیر در ردیف‌های عقب‌تر قرار می‌گیرند تا از آن‌ها محافظت شود.
دوره چگونه شطرنج را بچینیم؟ + توضیح حرکت مهره ها – به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان خان زیندانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه شطرنج را بچینیم؟ + توضیح حرکت مهره ها – به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی