اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعمیر کامپیوتر PC به صورت تخصصی – آشنایی با قطعات الکترونیکی و مادربردها
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر کامپیوتر PC به صورت تخصصی – آشنایی با قطعات الکترونیکی و مادربردها

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هوتن مصطفوی0
  • زمان:2 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه، در عصر فناوری و دیجیتال می‌توان گفت که همه‌ کارها با کامپیوتر انجام می‌شود، هرکسی در داخل خانه خود یا در محل کار حداقل از یک کامپیوتر شخصی برای انجام کارهای روزمره یا تخصصی استفاده می‌کند، به دلایل مختلف نیز ممکن است کامپیوترها پس از مدتی دچار ایراد و حتی خاموشی کامل شوند که در بسیاری از این موارد به یک تعمیرکار تخصصی برای عیب‌یابی اصولی و تعمیر آن احتیاج داریم. آموزش تعمیر تخصصی PC یکی از مهارت‌های فنی و شغلی است که برای هر کسی که علاقه‌مند به کامپیوتر و فناوری است، مفید و مورد نیاز است ازاین‌رو بهتر است که بتوانیم با کسب دانش در این زمینه سیستم خود را عیب‌یابی و تعمیر کنیم یا حتی گامی جلوتر از این مسئله، در زمینه شغلی کسب‌وکاری ایجاد کنیم و با تعمیرات مادربرد بتوانیم درآمدزایی کنیم. در صورتی که تعمیرکار هستید می‌توانید با اضافه‌کردن این تخصص به مهارت‌هایتان، آن‌ها را افزایش دهید و بهبود ببخشید. در این فرادرس، ما به گام‌به‌گام به زبان ساده و در عین‌ حال به طور تخصصی ابتدا با قطعات الکترونیکی و تجهیزات مورد استفاده در PC آشنا می‌شویم و سپس به بررسی جامع مادربرد PC می‌پردازیم. در این آموزش سعی بر آن شده که حتی اگر پیش‌زمینه و مهارتی در این حوزه نداشته باشید بتوانید یک PC را به طور اصولی عیب‌یابی و تعمیر کنید.
دوره آموزش تعمیر کامپیوتر PC به صورت تخصصی – آشنایی با قطعات الکترونیکی و مادربردها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هوتن مصطفوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر کامپیوتر PC به صورت تخصصی – آشنایی با قطعات الکترونیکی و مادربردها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی