اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بازاریابی
مسیر آموزشی

بازاریابی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :76 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:هومن عطار4.5
  • زمان:23 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در چهار جلسه اول، طیف ها و سطوح مختلف بازاریابی اعم از بازاریابی شخصی ، بازاریابی سازمانی ، و بازاریابی فرا سازمانی مورد بحث و بررسی قرار میگیرد . سپس به دانشجویان توضیح داده میشود که سیلابس این درس بیشتر در خصوص بازاریابی سازمانی است که به صورت مشخص به بحث برنامه ریزی بازار برای کسب و کارهای جدید و یا موجود میپردازد. قبل از ورود به بحث برنامه ریزی بازار و چگونگی الگوریتم آن لازم است دانشجویان مروری بر وضعیت حال حاضر بازاریابی که کمتر در متون معمول بازاریابی مانند کاتلر موجود است داشته باشند. بدین منظور مباحث از قبیل دوگانگی در مدیریت سازمانهای امروزی (مدیریت ابزاری ، خطی ، کمیتی ، فرمولی در برابر مدیریت ارگانیکی ، غیر خطی ، کیفیتی و فلسفی) ، وضعیت بازاریابی در ایران ، بازریابی گفتمانی در برابر تک صدایی ، نقش تکنولوژی در تغییر ماهیت بازاریابی ، بازاریابی در دنیای دیجیتال و شبکه های اجتماعی ، تعریف جدید مشتری و مشتری محوری، ایجاد قشرهای جدید مشتری ، تعاریف بازاریابی در گذر زمان ، نقشه کسب و کار و روشهای ایجاد تمایز معرفی و مورد بررسی قرار میگیرند . ( اگر قصد دارید بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید با ما همراه باشید.) برای دریافت اسلایدهای درس کلیک نمایید.
دوره بازاریابی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هومن عطار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بازاریابی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی هست سلامت باشید

کاربر مکتب‌خونه

استاد هومن عطار تو یک کلام بی نظیر هستند

سید حسین

من که تا جلسه ۷ دیدم و عالی بود اصول رو به بیان ساده و کاربردی بیان میکنه طوری که ۱پالان که سال ۱۴۰۱ هست ۱۰ سال دیگه هم میشه فیلم هاش رو دید و استفاده کرد،کاش دوباره دکتر عطار از این کلاس هاش فیلم بذار بقیه استفاده کنند.خلاصه ما که استفاده کردیم.دمش گرم.

رسول

مرسی از سایت ،واقعا دوره خوبی بود و به من که در بازار تهران هستم کمک کرد تا کسب و کارم را توسعه بدهم

حامد

بسیار عالی بود و استاد بسیار توانمند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی