اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل آماری پرسشنامه با اکسل و SPSS + عملی و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل آماری پرسشنامه با اکسل و SPSS + عملی و کاربردی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرمان ری بد0
  • زمان:5 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در اغلب موارد، تحقیقات در حوزه علوم انسانی به کمک تحلیل داده‌های پرسشنامه‌ای صورت می‌گیرد؛ بنابراین تسلط به ابزارهای مدیریت داده (مانند اکسل) و همچنین ابزارهای آماری برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای دانش‌پژوه در علوم اجتماعی گریزناپذیر است. اکسل به عنوان محبوب‌ترین کاربرگ الکترونیک، قادر است بسیاری از عملیات تحلیل داده‌های پرسشنامه‌ای را اجرا کند. از طرفی، نرم‌افزار SPSS هم به عنوان مکمل در اجرای بعضی از عملیات و محاسبات آماری که شاید در اکسل به سختی صورت گیرد، استفاده می‌شود تا فراگیران به راحتی قادر به انجام تحقیقات آماری خود بر مبنای پرسشنامه باشند.
دوره آموزش تحلیل آماری پرسشنامه با اکسل و SPSS + عملی و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل آماری پرسشنامه با اکسل و SPSS + عملی و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی