اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر Did – به زبان ساده + مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گرامر Did – به زبان ساده + مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فعل Do یکی از افعال بی‌قاعده است که به اشکال مختلف ارائه می‌شود. زمانی که بخواهیم فعالیتی را که در زمان گذشته رخ داده است، بیان کنیم از شکل گذشته ساده Do استفاده می‌کنیم که به صورت Did نمایش داده می‌شود. Did کاربردهای مختلفی در جملات دارد که بسته به ساختار جمله از آن استفاده می‌شود. گاهی اوقات به منظور بیان فعالیت‌ها، در جمله از Did به عنوان فعل اصلی استفاده می‌شود. در این آموزش برای درک مباحث و مفاهیم مربوطه می‌خواهیم با همدیگر با Did آشنا شویم. بنابراین به معرفی Did در جملات می‌پردازیم. علاوه بر آن کاربردهای مختلف Did در جملات را توضیح می‌دهیم. به ساختار Did به عنوان فعل اصلی و نقش آن به عنوان فعل کمکی اشاره می‌کنیم. در نهایت با ذکر مثال‌های کاربردی نقش و جایگاه Did و ساختار آن را در هریک از جملات بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش گرامر Did – به زبان ساده + مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر Did – به زبان ساده + مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی