اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباط سریال در LabVIEW با میکروکنترلر STM32 + مثال‌های کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش ارتباط سریال در LabVIEW با میکروکنترلر STM32 + مثال‌های کاربردی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد حسینی5
  • زمان:1 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار LabVIEW یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارها در زمینه اتوماسیون صنعتی و طراحی رابط های گرافیکی به منظور استفاده در صنعت است. به کمک ابزارهای این نرم‌افزار، توسعه‌دهنده قادر است بدون برنامه‌نویسی کامپیوتر، صرفا از طریق بلوک دیاگرام‌ها به راحتی به پیاده‌سازی رابط گرافیکی برای کاربردهای مختلف در صنعت بپردازد. میکروکنترلر STM32 یک سری از میکروکنترلرهای 32 بیتی است که بر پایه معماری ARM Cortex-M ساخته شده‌اند و برای کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف مانند الکترونیک مصرفی، خودروسازی، تجهیزات پزشکی و سیستم‌های صنعتی به کار می‌روند. با توجه به رشد روز‌افزون تکنولوژی و استفاده بی‌شمار از میکروکنترلرهای STM32 در کاربردهای صنعتی و دانشگاهی، ضروری است تا ابزاری در اختیار داشته باشیم که به کمک آن کاربر را از پیچیدگی‌های نرم‌افزاری جدا کرده و با یک رابط گرافیکی گویا که به سادگی برای همه قابل استفاده است، پروژه‌های خود را پیاده‌سازی کرده و اجرای دستورات مختلف و اعمال فرمان‌های متعدد را از طریق این رابط گرافیکی به میکروکنترلر ارسال کنیم. در این آموزش، راه‌اندازی ارتباط سریال در میکروکنترلرهای STM32 را با هم مرور کرده و نحوه استفاده از این واحد جانبی و ارتباط آن با نرم‌افزار LabVIEW را یاد می‌گیریم. مثال‌هایی مفید از این ارتباط برای این منظور را بررسی خواهیم کرد و سپس، ارتباط سریال در نرم‌افزار LabVIEW را پیکربندی کرده و به کمک یکپارچه‌سازی این دو نرم‌افزار اقدام به پیاده‌سازی پروژه‌های کارآمدی خواهیم کرد.
دوره آموزش ارتباط سریال در LabVIEW با میکروکنترلر STM32 + مثال‌های کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباط سریال در LabVIEW با میکروکنترلر STM32 + مثال‌های کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی