اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جزء صحیح در ریاضی + به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش جزء صحیح در ریاضی + به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مباحث مهم و کاربردی در ریاضیات، مبحث جزء‌صحیح است. کاربرد جزءصحیح در حل مسائل و معادلات مختلف مشتق، انتگرال، حد و سایر معادلات، اهمیت فراوانی دارد. عملگر جزءصحیح اولین عدد صحیح کوچکتر و نزدیک به عدد مورد نظر را پیدا می‌کند. استفاده از جزء صحیح در حل مسائل پیچیده ریاضی و تبدیل اعداد حقیقی به اعداد صحیح و در آسان تر شدن حل مسائل و رفع پیچیدگی آن‌ها کمک شایانی می‌کند. از این رو، در این آموزش با مفهوم جزءصحیح و کاربردهای آن آشنا می‌شویم. همچنین، استفاده از قوانین جزء‌صحیح در حل معادلات ریاضی نیز نقش مهمی در حل مسائل مختلف ریاضی دارد. در ادامه، نکات مهم، قوانین جزءصحیح و حل معادلات آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. انواع مختلفی از توابع جزءصحیح را نمایش می‌دهیم و نکات مهم آن‌ها را مطرح می‌کنیم. بی‌شک، یادگیری جزءصحیح نقش مهمی در حل مسائل پایه ریاضیات خواهد داشت.
دوره آموزش جزء صحیح در ریاضی + به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه سادات ثابتی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جزء صحیح در ریاضی + به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی