اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
نمودار آبشاری چیست؟ + راهنمای رسم در اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

نمودار آبشاری چیست؟ + راهنمای رسم در اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نمودار آبشاری (Waterfall Chart)، یکی از ابزارهای بصری‌سازی داده‌ها است که برای نشان دادن چگونگی تغییرات در یک مقدار اولیه تا رسیدن به مقدار نهایی استفاده می‌شود. این نمودار با نمایش افزایش‌ها و کاهش‌های متوالی، به وضوح تاثیر عوامل مختلف بر یک متغیر کلیدی را نشان می‌دهد. هر میله در نمودار آبشاری نشان‌دهنده یک مرحله یا عامل است که مقدار آن می‌تواند مثبت یا منفی باشد. این نمودار به ویژه در تحلیل‌های مالی و حسابداری برای بررسی تغییرات درآمد، سود یا سایر شاخص‌های مالی بین دو دوره زمانی بسیار مفید است. نمودار آبشاری در تحلیل‌های مالی، فروش، بودجه و عملکرد، ابزاری بسیار کارآمد است. برای مثال، می‌توان از آن برای نمایش روند رسیدن به سود خالص از درآمد کل با در نظر گرفتن هزینه‌های مختلف استفاده کرد. همچنین، در تحلیل فروش و بودجه، تغییرات و تاثیر عوامل مختلف بر فروش یا تخصیص بودجه به بخش‌های مختلف را می‌توان با این نمودار بررسی کرد. علاوه بر این، نمودار آبشاری در تحلیل داده‌های آماری، مانند تغییرات جمعیت یا تولید ناخالص داخلی، کاربردهای فراوانی دارد. از مزایای این نمودار می‌توان به تفسیر آسان، نمایش تغییرات تجمعی، امکان مقایسه تغییرات در دوره‌های زمانی مختلف و شناسایی عوامل کلیدی تاثیرگذار اشاره کرد.
دوره نمودار آبشاری چیست؟ + راهنمای رسم در اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نمودار آبشاری چیست؟ + راهنمای رسم در اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی