اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیدا کردن رمز وای فای در ویندوز ۱۱ + ساده و کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیدا کردن رمز وای فای در ویندوز ۱۱ + ساده و کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وای‌فای (Wi-Fi)، تکنولوژی بی‌سیم است که به دستگاه‌های الکترونیکی مثل لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی برخی از لوازم خانگی اجازه می‌دهد تا به اینترنت یا شبکه‌های محلی بی‌سیم متصل شوند. امروزه، وای‌فای به یکی از ضروری‌ترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده است و هر روزه تعداد زیادی از کاربران به شبکه‌های وای‌فای متصل می‌شوند تا به اینترنت دسترسی پیدا کنند. اما گاهی اوقات ممکن است رمز عبور یک شبکه وای‌فای را فراموش کنیم یا بخواهیم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. ویندوز ۱۱، امکان مشاهده رمز عبور شبکه‌های وای‌فای ذخیره‌شده را فراهم می‌کند. در این آموزش، به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید رمز عبور شبکه وای‌فای فعلی خود و همچنین شبکه‌هایی که قبلا به آن‌ها متصل شده‌اید را مشاهده کنید.
دوره آموزش پیدا کردن رمز وای فای در ویندوز ۱۱ + ساده و کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیدا کردن رمز وای فای در ویندوز ۱۱ + ساده و کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی