اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیاه چاله + معرفی، انواع و روش‌های رصد
مسیر آموزشی

آموزش سیاه چاله + معرفی، انواع و روش‌های رصد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسین مصحفی0
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وقتی یک جرم بسیار بزرگ در یک حجم بسیار کوچک فشرده می‌شود، مانند آنچه که در پایان عمر یک ستاره سنگین اتفاق می‌افتد، پدیده سیاه‌چاله رخ می‌دهد. سیاه‌چاله‌ها مناطقی در فضا هستند که در آن‌ها گرانش به قدری قوی است که هیچ‌چیز، حتی نور، نمی‌تواند از آن‌ها فرار کند. سیاه‌چاله‌ها نقش مهمی در کیهان‌شناسی و فهم ما از قوانین فیزیک ایفا می‌کنند. شناخت انواع مختلف سیاه‌چاله‌ها به دانشمندان کمک می‌کند تا چگونگی تشکیل و تکامل این اجرام را درک کنند. هر نوع سیاه‌چاله دارای ویژگی‌های خاص خود است و مطالعه آن‌ها می‌تواند به پاسخ دادن به سوالات بنیادین در مورد مراحل مختلف زندگی ستارگان و ساختار کهکشان‌ها کمک کند. روش‌های مختلف رصد سیاه‌چاله‌ها، ابزارهای حیاتی برای کشف و تحلیل سیاه‌چاله‌ها هستند. در این آموزش، به زبان ساده و تقریبا بدون استفاده از ریاضیات، مفاهیم آموزش داده می‌شود. پس از یک مقدمه کوتاه و آشنایی با نظریه نسبیت عام، به تعریف و نحوه تشکیل سیاه‌چاله خواهیم پرداخت. انواع سیاه‌چاله‌ها را خواهیم شناخت. سیاه‌چاله‌های چرخان را بررسی خواهیم کرد و روش‌های مختلف برای مشاهده و کشف سیاه‌چاله‌ها را نیز معرفی خواهیم کرد.
دوره آموزش سیاه چاله + معرفی، انواع و روش‌های رصد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین مصحفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیاه چاله + معرفی، انواع و روش‌های رصد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی