اطلاعات دوره
آموزش داده کاوی رایگان
مسیر آموزشی

آموزش داده کاوی رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هرچه داده‌های بیشتری تولید کنیم، درک همه آن داده‌ها و استخراج بینش معنادار از آن‌ها دشوارتر می‌شود. داده کاوی راه‌حلی برای این موضوع ارائه می‌دهد، راه‌حلی که روش‌های تصمیم‌گیری کسب‌وکارها، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد را شکل خواهد داد. دوره آموزش داده کاوی با هدف آموزش این ترند در دنیای کامپیوتر و برنامه‌نویسی ارائه شده است و به‌خوبی مفاهیم مربوط به درس داده کاوی را ارائه می‌دهد. دوره آموزش داده کاوی دوره آموزش داده کاوی مکتب خونه، در ٢٤ جلسه در قالب محتوای ویدیویی از کلاس دانشگاه اصفهان گردآوری‌شده است. این دوره آموزشی در ٢٥ ساعت به کاربران ارائه می‌شود و در آن مفاهیم داده کاوی پوشش داده خواهد شد. دوره آموزش داده کاوی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش داده کاوی برای تمامی افرادی که به مفاهیم علم داده، تحلیل داده، متن کاوی، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و غیره علاقه‌مند هستند، مناسب است. به‌صورت کلی این دوره برای افراد زیر توصیه می‌شود. دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر پژوهشگران حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر برنامه نویسان علاقه‌مند به مباحث علم داده علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی پایتون و تمامی افرادی که با داده‌ها سروکار دارند هدف از برگزاری دوره آموزش دیتا ماینینگ چیست؟ هدف از ارائه آموزش دیتا ماینینگ، آموزش مفاهیم و تکنیک‌های مربوط به داده کاوی به کاربران است. این آموزش یک آموزش کلاس محور است و برای اهداف کاربردی نیز مناسب خواهد بود. بیشتر بدانید
دوره آموزش داده کاوی رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد پورزعفرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده کاوی رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

دوره خوب و کاربردی هست. البته توجه کنید که مربوط به درس داده کاوی مقدماتی هست و نه پیشرفته. اگه دوره داده کاوی پیشرفته هم ارائه می شد بسیار عالی می شد.

کاربر مکتب‌خونه

براي من بسيار مفيد بود با تشکر فراوان

معصومه

خیلی دوره خوبی بود. ممنون از استاد محترم و تیم مکتب خونه. استاد مطالب رو خیلی خوب توضیح میدادند و برای افرادی که تازه این درس رو برداشتند و یا تازه میخوان شروع کنن عالی است. خیلی بهره بردم

soheil

کیفیت صدا پایینه و خیلی نامفهوم پیشنهاد میکنم دوره داده کاوی دکتر فضلی رو بجاش ببینید که حداقل صدا مفهومه

کاربر مکتب‌خونه

لطفا این دوره رو کلا بردارید. وقت همه گرفته میشه. تو کلاس ضبط شده، صدا نامفهوم، صدای بچه های کلاس، مطلبی رو که تو هشتاد دقیقه سر کلاس گفته شده رو میشه تو یک ربع ضبط کرد. محتوا خوبه، ولی حوصله بر،یا سردرد گرفتم یا خوابم برده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی