اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه ووکامرس را فارسی کنیم؟ + تنظیمات واحد پول و تاریخ (رایگان)
مسیر آموزشی

چگونه ووکامرس را فارسی کنیم؟ + تنظیمات واحد پول و تاریخ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد کارگر0
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ووکامرس، به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، امکانات زیادی را برای راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. با این حال، برای کاربران فارسی‌زبان، نیاز به فارسی‌سازی این ابزار امری ضروری است. فارسی‌سازی ووکامرس شامل ترجمه‌ بخش‌های مختلف از جمله عناوین، توضیحات و پیام‌ها به زبان فارسی می‌شود. از آن‌جایی که زبان فارسی راست به چپ است، لازم است که طراحی و قالب‌های ووکامرس نیز با این ویژگی سازگار شوند. این تغییرات شامل تنظیمات مربوط به نمایش منوها، جداول و سایر عناصر بصری است تا کاربر تجربه‌ای روان و راحت داشته باشد. علاوه بر ترجمه، فارسی‌سازی ووکامرس باید شامل تنظیمات مربوط به واحدهای پول، تاریخ، زمان و شیوه‌های پرداخت متناسب با فرهنگ و عادات خرید کاربران ایرانی باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که فارسی‌سازی موثر می‌تواند به افزایش فروش، بهبود تجربه کاربری و در نهایت ارتقای رضایت مشتریان منتج شود. بنابراین، برای موفقیت در بازار ایران، فارسی‌سازی ووکامرس یک ضرورت است که توجه به آن می‌تواند به رشد کسب‌وکارهای آنلاین کمک زیادی کند. ما در این آموزش بر روی یک سایت وردپرسی غیرفارسی و با زبان پیش‌فرض انگلیسی، ووکامرس اصلی و غیرفارسی را نصب می‌کنیم و خواهیم گفت به چه صورت می‌توانید آن را به صورت کامل و با تمامی امکانات پیشرفته‌اش به زبان فارسی تبدیل کنید.
دوره چگونه ووکامرس را فارسی کنیم؟ + تنظیمات واحد پول و تاریخ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه ووکامرس را فارسی کنیم؟ + تنظیمات واحد پول و تاریخ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی