اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
افعال ing دار چیست؟ + کاربرد آن با مثال های متنوع
مسیر آموزشی

افعال ing دار چیست؟ + کاربرد آن با مثال های متنوع

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به افعالی که ing به انتهای آن‌ها می‌چسبد، افعال ingدار می‌گویند. این افعال کاربردهای مختلفی در جملات دارند که بسته به نوع جمله از این افعال استفاده می‌شود. در زمان‌های استمراری از افعال ingدار به همراه فعل کمکی استفاده می‌شود. هنگامی که افعال ing‌دار در نقش فاعل در جمله ذکر شوند، در این حالت به صورت اسم مصدر ظاهر می‌شوند. گاهی اوقات افعال ing‌دار به شکل اسم، در نقش مفعول در جملات بیان می‌شوند. بعد از حروف اضافه نیز افعال به شکل ing‌دار ارائه می شوند. علاوه بر مواردی که در خصوص ارائه افعال ing‌دار در جملات مطرح شد، برخی افعال نیز وجود دارند که فعلی که پس از آن‌ها در جمله ذکر می‌شود به شکل ing‌دار مطرح می‌شود. برخی از این افعال شامل Miss ،Enjoy ،Risk ،Support ،Dislik ،Finish و ... هستند. علاوه براین، فعل‌هایی که پس از افعالNeed ،Require و Want قرار می‌گیرند، به شکل ing‌دار می‌آیند که معنی مجهول می‌دهند. اغلب در جمله‌واره‌های موصولی برای ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوعی از افعال ing‌دار استفاده می‌شود. این افعال توضیحات بیشتری در خصوص موضوع مورد نظر را بیان می‌کنند.
دوره افعال ing دار چیست؟ + کاربرد آن با مثال های متنوع دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره افعال ing دار چیست؟ + کاربرد آن با مثال های متنوع را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی