اطلاعات دوره
آموزش MAYA
مسیر آموزشی

آموزش MAYA

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:معصومه یونسی4.8
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش نرم‌افزار مایا (MAYA) ایجاد و ویرایش مدل‌های ثابت ایجاد و ویرایش متحرک سه‌بعدی خلق عناصر مانند نور، دوربین، مدل‌های سه‌بعدی، و انواع مختلف مواد بدون هیچ محدودیتی ایجاد انیمیشن
دوره آموزش MAYA دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط معصومه یونسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش MAYA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سارا

با سلام خسته نباشید به استاد عزیز این دوره بهترین دوره ای بود که تا الان داشتم. عالییی و کاربردی بود برای من این دوره را به کسایی که علاقه دارن مایا یاد بگیرن پیشنهاد میکنم.

کاربر مکتب‌خونه

سلام. آموزش که با نرم‌افزار سال ۲۰۱۴ داده میشه و خیلی قدیمیه! خیلی از چیزها فرق دارن. ضمنا ظاهرا استاد تو محیط کار هستن و همون فیلم جلسه اول رو اگر ببینید، دارن با همکاراشون حرف می‌زنن و خیلی جاها دارن قدم می‌زنن و میان حرف می‌زنن!!! من زیاد راضی نبودم :)

سید حسین

با سلام و خسته نباشید به استاد عزیز . واقعاً آموزش عالیییییییی و کار آمد بود برای من . حسابی لذت بردم از آموزش. این آموزش را به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم.

آرمین

عالی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی