اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
git clone چیست؟ – آموزش دستور گیت کلون به زبان ساده
مسیر آموزشی

git clone چیست؟ – آموزش دستور گیت کلون به زبان ساده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سپهر آقاجانی0
  • زمان:11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گیت (Git)، یک سیستم کنترل نسخه توزیع‌شده است که برای مدیریت و پیگیری تغییرات در فایل‌ها و پروژه‌ها، به‌ویژه در برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار، به کار می‌رود. این ابزار به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا به‌صورت هم‌زمان روی پروژه‌های مختلف کار کنند، تغییرات را ثبت کنند و در صورت نیاز به نسخه‌های قبلی بازگردند. گیت به دلیل سرعت، کارایی بالا در مدیریت پروژه‌های بزرگ و قابلیت همکاری میان توسعه‌دهندگان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین، کاربران می‌توانند به‌راحتی شاخه‌های مختلفی در پروژه ایجاد و مدیریت کنند و تغییرات را به‌صورت مستقل آزمایش کنند. دستور git clone در گیت برای ایجاد یک کپی کامل از یک مخزن (Repository) موجود استفاده می‌شود. این دستور امکان ایجاد نسخه محلی از پروژه‌ای را که در مخزن گیت (معمولا در پلتفرم‌های میزبانی مانند GitHub، GitLab یا Bitbucket) ذخیره شده است، فراهم می‌کند.
دوره git clone چیست؟ – آموزش دستور گیت کلون به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپهر آقاجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره git clone چیست؟ – آموزش دستور گیت کلون به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی