اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قفل گذاری روی فایل اکسل + رمزگذاری با پسورد – فیلم آموزش رایگان
مسیر آموزشی

آموزش قفل گذاری روی فایل اکسل + رمزگذاری با پسورد – فیلم آموزش رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قفل‌گذاری روی فایل‌های اکسل یکی از روش‌های اساسی برای حفاظت از اطلاعات حساس است. در بسیاری از موارد، کاربران نیاز دارند تا از دسترسی‌های غیرمجاز به داده‌های حیاتی جلوگیری کنند. ابزارهای مختلفی در اکسل برای محدودسازی دسترسی به فایل‌ها و سلول‌ها ارائه شده است که با اعمال محدودیت‌های رمزگذاری، امنیت فایل‌ها افزایش می‌یابد. این روش‌ها به خصوص در محیط‌های کاری و سازمانی که تبادل داده‌های حساس بسیار رایج و مهم است. در شرایطی که امنیت اطلاعات حساس به راحتی می‌تواند تهدید شود، قفل‌گذاری و رمزگذاری فایل‌های اکسل به عنوان یک راهکار اساسی در حفظ حریم خصوصی داده‌ها تلقی می‌شود. استفاده از روش‌های رمزگذاری و قفل‌گذاری، نه تنها باعث افزایش امنیت فایل‌های اکسل می‌شود، بلکه در مدیریت بهتر داده‌ها و حفاظت از اطلاعات حیاتی نقش کلیدی ایفا می‌کند. در نتیجه، آشنایی با این تکنیک‌ها برای کاربرانی که با اطلاعات حساس کار می‌کنند، ضروری است.
دوره آموزش قفل گذاری روی فایل اکسل + رمزگذاری با پسورد – فیلم آموزش رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قفل گذاری روی فایل اکسل + رمزگذاری با پسورد – فیلم آموزش رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی