اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چسباندن چند ویدئو به هم – ساده و کاربردی – فیلم آموزش رایگان
مسیر آموزشی

چسباندن چند ویدئو به هم – ساده و کاربردی – فیلم آموزش رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چسباندن چند ویدئو به هم یکی از مهارت‌های اساسی در ویرایش و تدوین ویدئو است که در پروژه‌های مختلف، از محتوای تبلیغاتی تا تولیدات سینمایی به کار می‌رود. این فرایند شامل ادغام چندین فایل ویدئویی مجزا به یک کلیپ پیوسته است که نیازمند نرم‌افزارهای تخصصی تدوین و درک کامل ساختار ویدئوها است. استفاده از تایم‌لاین‌ها در نرم‌افزارهای تدوین به کاربران امکان می‌دهد که ترتیب و زمان‌بندی دقیق برای هر کلیپ را تعیین کنند تا انتقالی صاف و بدون وقفه میان ویدئوها ایجاد شود. در نهایت، فرایند چسباندن چند ویدئو به هم نیازمند آشنایی کامل با ابزارها و تکنیک‌های تدوین ویدئو و رعایت اصول حرفه‌ای تدوین است.
دوره چسباندن چند ویدئو به هم – ساده و کاربردی – فیلم آموزش رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چسباندن چند ویدئو به هم – ساده و کاربردی – فیلم آموزش رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی