اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی – کتاب Starten Wir – سطح A1 – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی – کتاب Starten Wir – سطح A1 – بخش یکم

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجید غلامی0
  • زمان:2 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب «Starten wir A1» به عنوان یکی از منابع استاندارد برای آموزش زبان آلمانی در سطح مبتدی است که متقاضیان یادگیری این زبان می‌توانند از آن استفاده ‌کنند. این کتاب شامل مواردی از جمله گرامر، واژگان، مکالمه، مهارت‌های شنیداری و خواندن می‌شود و زبان‌آموزان با یادگیری آن می‌توانند به تدریج در مکالمات روزمره و درک متون ساده مهارت پیدا کنند. زبان آلمانی که رایج‌ترین زبان بومی در منطقه اتحادیه اروپا است، منتخب زبان‌آموزان زیادی به عنوان زبان دوم است. زبان آلمانی، دومین زبان علمی دنیا شناخته می‌شود و در حوزه علوم و مهندسی کاربرد فراوانی دارد. این زبان را در جایگاه سوم زبان‌های پرطرفدار در فضای آنلاین قرار دارد. از سویی دیگر، تقریبا ۲۸۰ میلیون نفر از جمعیت جهان، توانایی‌ صحبت به زبان آلمانی را دارند. همچنین، مشاغل زیادی در زمینه تدریس زبان آلمانی به افراد مسلط به زبان انگلیسی وجود دارد. به طور کلی یادگیری زبان آلمانی، یکی از مراحل ضروری برای ورود به بازار کار جهانی مرتبط به این زبان است. در این فرادرس با استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری موجود در کتاب، گرامر زبان آلمانی را یاد می‌گیریم. همچنین به واژگان کاربردی این زبان می‌پردازیم.
دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب Starten Wir – سطح A1 – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب Starten Wir – سطح A1 – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی