اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نهادهای پولی و‌ مالی + اصول و مبانی مهندسی مالی با مثال
مسیر آموزشی

آموزش نهادهای پولی و‌ مالی + اصول و مبانی مهندسی مالی با مثال

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا صدفی0
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نهادهای پولی و مالی سازمان‌ها یا موسسات اقتصادی هستند که نقش واسط مالی را ایفا می‌کنند و به کار سرمایه‌گذاری مشغول‌اند. به بیانی ساده‌تر، نهادهای مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند و امور مالی افراد را بر عهده می‌گیرند. وجود این نهادها باعث می‌شود که سرمایه‌ افراد با سرعت بیشتر و هزینه‌‌ کمتر در گردش باشد، در نتیجه نقشی اساسی در اکوسیستم اقتصادی دارند. امروزه افراد از هر گروهی و با هر توان مالی با هدف حفظ ارزش پول خود، سرمایه‌گذاری می‌کنند. کسب دانش مالی و به‌کارگیری آن می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسب‌تری ایجاد کند. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند اما دانش کافی برای فعالیت در بازارهای سرمایه ندارند، نیازمند سازمان یا نهاد مالی هستند که متخصص باشد. نهادهای مالی به این گروه از افراد کمک می‌کنند از فرصت‌های بازار سرمایه به نحو احسن استفاده کنند. در این آموزش، تمامی اصول و مبانی مهندسی مالی با ذکر مثال و جزئیات در قالب توضیح داده می‌شود. در همین راستا، ابتدا با بازارها و نهادهای مالی، سپس با بانک‌های تجاری و موسسات پس‌انداز آشنا می‌شویم. در ادامه شرکت‌های تامین مالی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک را بررسی می‌کنیم. در نهایت در مورد شرکت‌های بیمه، صندوق‌های بازنشستگی و بازارهای بورس اوراق بهادار توضیح خواهیم داد.
دوره آموزش نهادهای پولی و‌ مالی + اصول و مبانی مهندسی مالی با مثال دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا صدفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نهادهای پولی و‌ مالی + اصول و مبانی مهندسی مالی با مثال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی