اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظریه های معاصر جامعه شناسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نظریه های معاصر جامعه شناسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا رستگار0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به این که بحث درباره ریشه‌های تاریخی هر دیدگاهی، از اهمیت بسیار فو‌ق‌العاده‌ای برخوردار است؛ بنابراین یادگیری مبحثی همچون نظریه‌های معاصر جامعه‌شناسی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. درک این مطلب بسیار حائز اهمیت است که افراد چگونه می‌توانند از بینش‌های نظری جهت تبیین تحولات اجتماعی استفاده کنند. از طرفی، می‌توان به این حقیقت دست یافت که در گذشته، نظریه‌های جامعه‌شناسی بر مسائل سنتی تاکید داشتند و برای حل مشکلات راه‌های آرمان‌گرایانه‌ای را پیشنهاد می‌کردند؛ اما نظریه‌های معاصر بر مسائل رئالیستی استوار بودند.
دوره آموزش نظریه های معاصر جامعه شناسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ندا رستگار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه های معاصر جامعه شناسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی