اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
نجوم مقدماتی
مسیر آموزشی

نجوم مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نجوم از قدیمی ترین علوم بشر است و این درس در واقع ورود به عرصه اخترفیزیک است. در این درس ابتدا پیرامون نجوم کروی و مختصات محلی صحبت و سپس به شناخت و بررسی اجرام آسمانی (زمین، ماه، خورشید و سایر سیاره ها) پرداخته می شود.
دوره نجوم مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمود بهمن آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نجوم مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام و درود واقعا تدریس با لذت این استاد بی نظیره فقط یک درخواست و یک نکته بگم درخواستم اینه که دوره پیشرفته رو هرچه زودتر بزارید لطفا عاجزانه درخواست میکنم . و دومین چیز اینه که توی ویدیوی جلسه یازدهم توی دقیقه های 58 که استاد مثال اولو حساب میکنم نسبت روشنایی بیشینه به کمینه رو حساب کرده در صورتی که سوال نسبت روشنایی کمینه به بیشینه رو میخواست که جواب نهایی میشود 0/5248 (نه 1/9) البته با عرض پوزش چون کوچیکتر از اونم که بخوام از استاد به این بزرگی ایراد بگیرم اما به هرحال بی دقتی صورت گرفته

سلما

سلام؛ سپاس ویژه از استاد عزیز و همچنین خداقوت به تیم مکتب خونه. بسیار رضایت بخش بود.

کاربر مکتب‌خونه

Wo0ow عالی

کاربر مکتب‌خونه

تشکر خیلی ویژه از مدرس عزیز این دوره بینظیره و با اطمینان میشه گفت که همجین محتوای فارسی هیجا گفته نشده و در بجز این در اینترنت چیزی موجود نیست ممنون که خالصانه باعث بالارفتن سواد ما شدید و سوالم اینه تصمیمی برای دوره پیشرفته و سطح های لاتر گرفته شده ؟ میشه امیدوار بود به ادامه این مبحث ؟ چون واقعا منبع فارسی وجود نداره

کاربر مکتب‌خونه

خیلی عالی بود من تازه ثبت نام کردم و تازه آمدم به این کلاسفقط می خواستم بدانم تکلیف هم میدهید ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی