اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اهمیت لغزش های کلامی در روانکاوی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اهمیت لغزش های کلامی در روانکاوی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش، انواع لغزش‌های زبانی نظیر فراموشی اسامی خاص، مجموعه کلمات، برنامه‌ها، دخالت خاطرات کودکی در بیان جملات و... را از دیدگاه زیگموند فروید (روانکاوی کلاسیک) بررسی خواهیم کرد. بعد از اتمام دوره، مهارت لازم را برای تحلیل لغزش‌های زبانی و فراموشی‌های خود، اطرافیان و حتی سخن‌رانان را خواهید داشت. دکتر فروید، یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان جهان، جمله‌ای قابل تامل دارد: "باید برای لغزش‌های به ظاهر بی‌اهمیت نیز توضیحات قانع‌کننده‌ای فراتر از خستگی ساده یا بی‌دقتی جست‌وجو کرد. چه بسا با یادگیری تحلیل این لغزش‌های کلامی، بتوانیم به امیال و خواسته‌های درونی انسان‌ها دسترسی پیدا کنیم، حتی می‌توانیم دروغ‌هایی که می‌شنویم را تشخیص دهیم.
دوره آموزش اهمیت لغزش های کلامی در روانکاوی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اهمیت لغزش های کلامی در روانکاوی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی