اطلاعات دوره
مبانی نظریه محاسبه
مسیر آموزشی

مبانی نظریه محاسبه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مجید علیزاده4
  • زمان:34 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نظریه محاسبه نظریه ای برای بررس ماشین ها و عملکردشان به صورت انتزاعی است. در واقع با بررسی مدل هایی، در تلاش برای بررسی ”توان“ ابزارهای محاسباتی هستیم. ما در این درس از ماشین های ساده شروع می کنیم و کم کم آنها را قوی تر می کنیم تا به قویترین ابزار محاسبات که کامپیوترهای امروزی هستند برسیم.
دوره مبانی نظریه محاسبه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی نظریه محاسبه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی عالی عالی واقعا تدریس روان و قابل فهمی دارن. خدا ایشون و افرادی که این آموزش ها رو برای ما هم قابل استفاده کردن خیر بده.

کاربر مکتب‌خونه

سلام خسته نباشید دوره واقعا عالیه ، کیفیت اگر یه مقدار بهتر بود که عالی میشد اما الان با همین کیفیتی هم که داره میشه بیشتر مطالب نوشته شده رو تخته رو متوجه شد با توجه به نظرات داده شده در سال پیش مثل اینکه کیفیت فیلم بالاتر رفته در حال حاظر در کل خیلی ممنون

کاربر مکتب‌خونه

کیفیت ویدیوهای ضبط شده خیلی پایین است و عملا غیرقابل استفاده است. لطف کنید ترتیبی بدید که کیفیت دروس ضبط شده بالا و تا حد ممکن حجم ویدیوها پایین باشد تا برای آرشیو در کامپیوتر مناسب باشند . ممنون

کاربر مکتب‌خونه

چون با فاصله فیلمبرداری شده یا باید از تخته استفاده بشه که معمولا درشت تر نوشته می شه یا در تخته وایت برد بزرگ تر بنویسن

آرمان

تدریس ایشون بسیار عالیه. منکه به شخصه لذت بردم. فقط نکته ای که بسیار بسیار اذیت میکنه اینه که دوربین روی تخته زوم نمیشه و عملا نمیشه خیلی از نکته هایی که استاد روی تخته یادداشت میکنند رو خوند. و بعد از یه مدت چون صحبت های ایشون به این نکات وابسته است دیگه نمی تونم دنبال کنم درس رو و این خیلی آزاردهنده است. کاش میشد راه حلی برای این مسئله پیدا کرد. ( البته الان تا لکچر ۲ رو دیدم و همین وضعیت بوده. شاید در لکچر های بعدی این مشکل حل شده باشه که امیدوارم اینطوری باشه :(‌ )

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی