اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش به كارگیری اصول و مبانی گودبرداری و طراحی سازه های نگهبان – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش به كارگیری اصول و مبانی گودبرداری و طراحی سازه های نگهبان – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروزه با توجه به توسعه بلند مرتبه‌سازی در ساخت‌و‌سازهای شهری و استفاده از طبقات منفی، نیاز به گودبرداری‌های عمیق برای دسترسی به این موضوع امری ضروری می‌باشد .استفاده از فضاهای زیرزمینی و حفاری برای ایستگاه‌های مترو، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ نمونه از نیاز به گودبرداری عمیق می‌باشد؛ که هر کدام از آن‌ها با هدف رفع نیازهایی طراحی و اجرا می‌شوند و استفاده از آن‌ها امری اجتناب‌ناپذیر می‌باشد. با انجام عملیات گودبرداری که جزئی از عملیات خاکبرداری است؛ در نتیجه آن ترانشه خاکی پدیدار می‌شود که در این ترانشه رانش محرک خاک وجود دارد و برای حفظ ایمنی و پایداری بناهای مجاور گود لازم است با استفاده از روش‌هایی مناسب و اصولی عملیات گودبرداری را انجام دهیم و پایداری سازه‌های مجاور را حفظ کنیم. در سالیان اخیر با توجه به ریزش گودهای متعدد و به وجود آمدن مشکلات حقوقی و قضایی متعدد برای دست‌اندرکاران ساخت‌وساز اعم از مهندسین و پیمانکاران، ضروری است که به موضوع گودبرداری با دقت بیشتر و با جزئیات کامل بنگریم.
دوره آموزش به كارگیری اصول و مبانی گودبرداری و طراحی سازه های نگهبان – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسن سیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش به كارگیری اصول و مبانی گودبرداری و طراحی سازه های نگهبان – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی