اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مبانی مهندسی زلزله
مسیر آموزشی

مبانی مهندسی زلزله

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :35 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مجتبی محصولی4.8
  • زمان:42 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این درس به چرایی وقوع زلزله پرداخته می شود و تاثیر زلزله بر سازه مورد بررسی قرار می گیرد. درس شامل سه بخش می باشد: - مقدمه ای بر مهندسی زلزله:در این بخش درباره مسائل کیفی صحبت می شود. - دینامیک سازه - آیین نامه لرزه ای
دوره مبانی مهندسی زلزله دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجتبی محصولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی مهندسی زلزله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

بهزاد

عالی بود ، با تشکر و خسته نباشید از کل مجموعه تون . اگر امکانش هست درس بارگذاری که خوده استاد محصولی ارائه میدن رو هم ضبط کنید.

کاربر مکتب‌خونه

با سلام، نحوه بيان موضوع و تدريستون فوق العاده هست و خيلي به من در درك مفاهيم كمك كردين، با آرزوي بهترين ها براي شما

کاربر مکتب‌خونه

سلام و عرض ادب و احترام. بنده دانشجوی سال آخر دکترای عمران در گرایش زلزله هستم. توصیف قدرت بیان و پیوستگی مطالب ارایه شده خارج از توان بنده هست. کار استاد قابل ستایش هست.

امیر

سلام. با سپاس فراوان به کتب خونه گرامی، که با کمترین هزینه، بیشترین خدمت رو به دوستداران علم در سراسر کشور بدون چشمداشت مالی و منت ارائه میکنن. برا اون دسته از دوستانی که به هر دلیلی نتونستن در دانشگاه بزرگ شریف تحصیل کنن. این شرایط رو فراهم نمودید، که از دانش نخبگان کشور بزرگ ایران عزیز بهره مند بشیم. از عوامل مکتب خونه بینهایت سپاسگزارم. و همچنین اساتید گرامی. و بخصوص دکتر مجتبی محصولی نخبه جوان کشورمان. امیدوارم همگی رو به رشد پیشرفت به مسیر بر حقی که برداشتید. موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی