اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ممیزی محصول به روش SQFE – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ممیزی محصول به روش SQFE – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در صنایع مختلف تولیدی، بررسی کیفیت محصولات یک گام مهم در توسعه آن صنعت به شمار می‌رود. برای بررسی شاخصه‌های کمی و کیفی محصولات، روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها آدیت یا ممیزی محصول است. برای حضور هرچه بهتر و فعال‌تر در صنعت (به ویژه در صنایع خودروسازی)، نیاز است موارد مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت مورد توجه قرار گیرد. آدیت محصول روشی است که در آن سطح کیفی کلی محصول و میزان نقص محصول در برآورده کردن الزامات، مشخص می‌شود. با توجه به این که این روش بهترین راهنما برای افزایش کیفیت محصول است، یادگیری آن مهم و ضروری است و می‌تواند جایگاه‌های شغلی بهتری را برای ما رقم بزند.
دوره آموزش ممیزی محصول به روش SQFE – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ممیزی محصول به روش SQFE – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی