اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آئرودینامیک ۱
مسیر آموزشی

آئرودینامیک ۱

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:کریم مظاهری4.5
  • زمان:29 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایرودینامیک متشکل از "ایرو" و "دینامیک" شاخه ای از مهندسی هوافضا می باشد که به بررسی حرکت جسم صلب مانند پره هواپیما در هوا می پردازد. این درس زیرشاخه ای از دروس مکانیک سیالات و دینامیک گازها می باشد. در این درس بررسی نیروهای وارد بر جسم جامد-نیروی برا, نیروی پسا- نحوه محاسبه آن ها , مطالعه رژیم های مختلف جریان و نحوه محاسبه انها مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره آئرودینامیک ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کریم مظاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آئرودینامیک ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

این دوره بسیار عالی است و مدرس دوره بسیار خوب و کاربردی درس می دهند. فقط اگر ممکن است جزوات و سوال هایی که در خلال درس تدریس می شود را هم در سایت قرار دهید . با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

عالی

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران مکتب خونه من ویدئوهای درس آیرودینامیک ۱ رو تا آخرین جلسه نگاه کردم و اگر زحمتی نیست لطفا آیرو دینامیک ۲ را در مکتب خونه قرار دهید و اینکه بعضی از درس های ارئه شده در مکتب خونه دارای چندتا جلد هستن مثل همین درس که ذکر کردم

امیر محمود

سلام خیلی عالی ولی ای کاش ایرو 2 هم قرار میگرفت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی