اطلاعات دوره
آئرودینامیک ۱
مسیر آموزشی

آئرودینامیک ۱

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کریم مظاهری4.5
  • زمان:30 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایرودینامیک متشکل از "ایرو" و "دینامیک" شاخه ای از مهندسی هوافضا می باشد که به بررسی حرکت جسم صلب مانند پره هواپیما در هوا می پردازد. این درس زیرشاخه ای از دروس مکانیک سیالات و دینامیک گازها می باشد. در این درس بررسی نیروهای وارد بر جسم جامد-نیروی برا, نیروی پسا- نحوه محاسبه آن ها , مطالعه رژیم های مختلف جریان و نحوه محاسبه انها مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره آئرودینامیک ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کریم مظاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آئرودینامیک ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

این دوره بسیار عالی است و مدرس دوره بسیار خوب و کاربردی درس می دهند. فقط اگر ممکن است جزوات و سوال هایی که در خلال درس تدریس می شود را هم در سایت قرار دهید . با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

عالی

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران مکتب خونه من ویدئوهای درس آیرودینامیک ۱ رو تا آخرین جلسه نگاه کردم و اگر زحمتی نیست لطفا آیرو دینامیک ۲ را در مکتب خونه قرار دهید و اینکه بعضی از درس های ارئه شده در مکتب خونه دارای چندتا جلد هستن مثل همین درس که ذکر کردم

امیر محمود

سلام خیلی عالی ولی ای کاش ایرو 2 هم قرار میگرفت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی