اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی ارتعاشات تصادفی بر مبنای تحلیل آماری رفتار سیستم – بخش اول – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی ارتعاشات تصادفی بر مبنای تحلیل آماری رفتار سیستم – بخش اول – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

اتفاقات تصادفی پدیده‌هایی هستند که قبل از وقوع، قابل پیش‌بینی نیستند. ارتعاشات تصادفی نیز نوعی حرکت نوسانی هستند که تحت نیروهای تصادفی به وقوع می‌پیوندد. به عنوان مثال، حرکت یک برگ در اثر وزش باد و یا ارتعاشات یک وسیله نقلیه در اثر بارهای اعمالی در مسیر حرکت انواعی از حرکات تصادفی هستند که قبل از وقوع قابل پیش‌بینی نیستند. با توجه به این حقیقت که امروزه سعی بر شبیه‌سازی هر چه نزدیکتر به واقعیت پدیده‌های فیزیکی است، اهمیت شبیه‌سازی ارتعاشات تصادفی بر مبنای تحلیل آماری رفتار سیستم بر کسی پوشیده نیست.
دوره آموزش شبیه سازی ارتعاشات تصادفی بر مبنای تحلیل آماری رفتار سیستم – بخش اول – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی ارتعاشات تصادفی بر مبنای تحلیل آماری رفتار سیستم – بخش اول – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی