اطلاعات دوره
Aircraft Performance
مسیر آموزشی

Aircraft Performance

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عملکرد هواپیما(Aircraft Performance) یکی از درس های پایه­ ای رشته هوافضا می باشد. این درس شامل مفاهیم پایه در مورد بخش­های سه­ گانه "بال و بدنه"، "جلوبرندگی" و "سیستم" های هواپیما می ­باشد، این مفاهیم برای تحلیل و پیش­ بینی عملکرد هواپیما ضروری می­ باشد. ویژگی های عملکردی هواپیما تا حد زیادی در میان هواپیماهای مختلف متفاوت است. علاوه بر این، وزن هواپیما، شرایط جوی و عوامل زیست محیطی خارجی نیز به طور قابل توجهی می­ توانند بر عملکرد هواپیما تاثیر بگذارند. در این درس به توضیح و بررسی همه این عوامل پرداخته خواهد شد. شما می توانید سؤالات درسی خود را از طریق ایمیل زیر با استاد درس در میان بگذارید: [email protected]
دوره Aircraft Performance دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید محمد باقر ملائک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Aircraft Performance را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود واقعا. ایشون علاوه بر اینکه مفاهیم هوافضایی رو گفتند مفاهیم حاشیه ای هم گفتند ک ترکیب این 2 درس رو خیلیییی لذت بخش میکنه.

شاهرخ

بسیار عالی و زیبا مفاهیم رو بیان میکنند.البته من چند بار هر جلسه را دیده و هر دفعه نسبت به قبل بیشتر لذت میبرم.از صحبت های ایشان در امور زندگی خود نیز استفاده میکنم و دید بیشتری نسبت به اطرافم پیدا کرده ام. درود بر شما استاد ملائک

کاربر مکتب‌خونه

والا من سه درس رو پیگیری کردم راجع ب همه چیز شنیدم بجز یه جلسه درست و حسابی راجع ب پرفورمنس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی