اطلاعات دوره
سیستم های انرژی الکتریکی
مسیر آموزشی

سیستم های انرژی الکتریکی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی احسان5
  • زمان:18 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این درس در ابتدا با سیستم های قدرت آشنا می شوید. سپس به بررسی خطوط انتقال و محاسبه خازن و اندوکتانس این خطوط پرداخته می شود. در نهایت پخش توان در شبکه انتقال و پخش اقتصادی توان مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره سیستم های انرژی الکتریکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی احسان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیستم های انرژی الکتریکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

سلام. آموزش واقعا عالیه. فقط یه سوال داشتم. میخواستم بدونم این آموزش چه سالی ضبط شده ؟

علیرضا

سلام اسلاید های درس رو هم اگر امکانش باشه قرار بدین ممنون درمورد دوره افتضاح بهترین کلمه ای هست که میتونم بگم چون کامل ضبط نشده البته بیان استاد خوبه

کاربر مکتب‌خونه

با عرض سلام و خسته نباشین توسط استادهای برجسته و گرانقدر دانشگاه شریف. خیلی ممنون هستم بابت این اموزش های بسیار عالی و کاملتون.

محمدرضا

با سلام عالی بود،با تشکر فراوان از مجموعه و دست اندرکاران مکتبخونه که اینقدر در جهت افزایش علم و دانش تلاش می کنن من که خیلی استفاده کردم ، امیدوارم سایر دوستان با دید بهتر نگاه کرده باشن که مسایل سیستم های قدرت بسیار کاربردی در تمام صنایع محسوب میشه و باید همه دوستان ارزش این نعمت برق رو بدونن و بتونن به خوبی مصرف کنن و عزیزانی که در صنعت مشغول هستن ، هر کدومشون با اطلاعات فنی کامل در هر شاخه در جهت رفع اشکالات مجموعه و افزایش تولید ، گام بردارند، امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی