اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
اصول ادوات حالت جامد
مسیر آموزشی

اصول ادوات حالت جامد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :21 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:رضا سروری5
  • زمان:40 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این درس با اصول کار ادوات الکترونیکی از قبیل ترانزیستور و دیود آشنا میشویم . لینک مطالب درس، تکالیف ، امتحانات ، کوییز ها و اسلایدها : http://ee.sharif.edu/~sarvari/25772/25772.html
دوره اصول ادوات حالت جامد دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رضا سروری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول ادوات حالت جامد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیار ممنون و سپاسگزار از شما و استاد بزرگوار.بسیار عالی تدریس می کنن و مفهوم مطالب رو می رسونن فقط کاش از دانشجوها می خواستند که اجازه بدن تدریس هر درس کامل بشه بعد شروع به سوال کنن یا حداقل جلسه بعد اول یه کم راجع به سوالی که دارن خودشون فکر کنن .به نظرم اینقدر سوال پرسیدن سطح کیفی کلاس رو پائین میاره و میزان تمرکز در مورد مطلب رو پائین میاره.باز هم سپاسگزارم

عماد

سپاس فراوان از استاد گرانقدر

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی هست. سپاسگذارم از استاد که تدریس عالی دارند و از شما که این امکان را فراهم ساختید که ما بتوانیم از تدریس این استاد عالیقدر بهره مند شویم.

سارا

استاد, عالی, نحوه ی تدریس با پاورپوینت, عالی, کیفیت ویدئو و صدا هم خیلی خوب... همه چیز در مورد این آموزش عالی بود... ممنون از مکتب خونه.

شیما

برای بنده بسیار عالی و مفید و فوق العاده بود. بنابراین لازم میدونم که از لطف جناب دکتر سروری برای در دسترس گذاشتن این دوره تشکر کنم. همچنین درخوست دارم که درصورت امکان دروس دیگری را نیز ارائه دهند. باتشکر فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی