اطلاعات دوره
مدارهای مجتمع فرکانس بالا - RFIC
مسیر آموزشی

مدارهای مجتمع فرکانس بالا - RFIC

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدارات مخابراتی فشرده فرکانس بالا شاخه ای از علم مدارات الکترونیکی است که به ساخت مدارات مخابراتی از فرکانس 300 مگاهرتز تا 1 تراهرتس میپردازد . پیش نیاز این درس الکترونیک 1و 2 و 3 است ، اگر میدان امواج و مایکروویو هم بلد باشید میتوانید وارد فرکانس های بالا تر شوید ، توجه کنید که هدف این درس در نهایت ساخت آی سی یا مدار فشرده است. درس با مقدمات شروع میشود و در ادامه به طراحی 4 بلاک اصلی مدارات مخابراتی یعنی تقویت کننده کم نویز ، میکسر ، اسیلاتور و تقویت کننده توان میپردازد.
دوره مدارهای مجتمع فرکانس بالا - RFIC دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرداد شریف بختیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدارهای مجتمع فرکانس بالا - RFIC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

واقعا استاد هستید استاد ، بسیار سپاس ، لطفا سایر دروس استاد که ندارید رو هم بزارید.

محمدحسن

دوره کامل و جامعی بود . حتی جزوه این دوره توی اینترنت هم هست . فقط ای کاش تمرین هایی که استاد حین تدریس به بچه ها دادند هم یه جوری آورده میشد

کاربر مکتب‌خونه

واقعا استادی برازنده دکتر شریف بختیار هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی