اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروانه کار - سیستم های مجوز کار در صنایع نفت و گاز - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروانه کار - سیستم های مجوز کار در صنایع نفت و گاز - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سیستم های مجوز کار ایمن در واقع سیستم هایی هستند که به کارکنان این اجازه را می دهند در زمان و مکان مشخص با انجام پاره ای از اقدامات ایمنی قبل، حین و بعد از انجام کارهای صنعتی خود (جوشکاری، تعمیرات، حفاری و برق کاری) از بروز حوادث مهیب در صنعت جلوگیری نمایند. برای مثال انجام جوشکاری مستلزم استفاده از لوازم ایمنی مخصوص و انجام گاز سنجی جهت جلوگیری از آتش سوزی است. هدف از ارائه این آموزش، بالا بردن سطح آگاهی کارکنان صنایع نفت و گاز در انجام فعالیت ها و مسوولیت های کاری خود به نحو ایمن است. کارکنان بایستی علاوه بر مهارتی که در انجام کار خود دارند، باید با خطراتی که آن ها را تهدید می کند نیز، آشنا گردند. با پیاده سازی سیستم های مجوز کار می توان از حوادث مهیب در صنایع جلوگیری نمود.  
دوره آموزش پروانه کار - سیستم های مجوز کار در صنایع نفت و گاز - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروانه کار - سیستم های مجوز کار در صنایع نفت و گاز - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی