اطلاعات دوره
اخلاق فناوری اطلاعات (مهندسی IT)
مسیر آموزشی

اخلاق فناوری اطلاعات (مهندسی IT)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی سراج0
  • زمان:25 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بسیاری از متخصصان کامپیوتر و IT در بازار کار، مقدار قابل توجهی از وقت خود را صرف مسائلی می‌کنند که دارای ابعاد اجتماعی هستند، نه این‌که صرفا دارای ویژگی‌های فنی باشند. این درس موضوعاتی را پوشش می‌دهد که هر مهندس IT و کامپیوتر «باید» بداند، ولی در دروس فنی پوشش داده نمی‌شوند. در سال ۲۰۰۱ گروه مشترک ACM و IEEE پیشنهادهایی برای برنامه درسی دوره کارشناسی در رشته‌های کامپیوتری ارائه کرد، که یکی از آن‌ها دستورالعملی برای قرار دادن درسی تحت عنوان «مسائل اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای» بود. یکی از دروس اصلی رشته مهندسی IT، درس «مهندسی فناوری اطلاعات ۲» است، که سرفصل مطالب آن در مورد مسائل اخلاقی و حقوقی فناوری اطلاعات است. برای دیدن تمرین‌ها و دیگر توضیحات درس به صفحه درس مراجعه نمایید.
دوره اخلاق فناوری اطلاعات (مهندسی IT) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی سراج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اخلاق فناوری اطلاعات (مهندسی IT) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی